قالب پست و استوری اینستاگرام چیست و چرا ما باید از آنها استفاده کنیم؟

688
0
  • 1
قالب پست و استوری اینستاگرام چیست؟

درست کردن یک پست خلاقانه برای اینستاگرام ویا هر پلتفرم دیگر میتونه خیلی زمانبر باشه.اما خب این فقط یک طرف کاره، رقابت خیلی زیادی در دنیا بین مشاغل مختلف بر سر رشد و گسترش برند وجود داره و تنها راه برای شکست دادن رقبا تند و تیز و متمایز بودن از بقیس.

حالا چطور میشه با وجود سختی هایی که بر سر طراحی های خلاقانه وجود داره ما بتونیم همه روزه پست ها و استوری های جذابی در اینستاگرام منتشر کنیم و تا از رقبای سخت کوشمان عقب نیوفتیم؟

راه حل شما استفاده از قالب های پست و استوری اینستاگرامه


اگر بخوام خلاصه بگم قالب پست و استوری اینستاگرام طراحی شده که فقط شما پست ها و استوری هارو داخل اونها قرار بدین و اونها رو به اشتراک بزارین. در ادامه این مقاله همه چیز را در مورد قالب پست و استوری اینستاگرام به صورت دقیق برسی میکنیم.



قالب پست و استوری اینستاگرام دقیقا چیست؟


قالب پست و استوری اینستاگرام طراح های از پیش طراحی شده ای هستند که با دارا بودن تمامی المان های مورد نیاز یک پست تبلیغاتی از جمله متن، گرافیک و محل قرار گیری عکس یا فیلم های شما به صورت لایه باز ارائه شده تا شما فقط با چند کلیک ساده و تنها در عرض چند ثانیه پست حرفه ای و یا استوری جذابی آماده ی ارسال داشته باشید.


به عنوان مثال سه پست پایین رو مشاهده میکنید در این سه پست تنها رنگ پس زمینه ی قالب تغییر کرده ولی باعث تغییرات کلی پست شده است.

قالب تبلیغاتی پست و استوری اینستاگرام


چرا باید از قالب های اینستاگرام استفاده کرد؟


مثل لوگو شرکت، پست ها و استوری های هر پیج نشاندهنده ی سطح حرفه ای بودن آن تیم یا شرکت است.

داشتن یک پروفایل یکدست و مرتب هم شامل همین مقوله است اما وقتی که یک صفحه ی کاری در اینستاگرام دارای دو یا چند ادمین و مدیر تولید محتوا است یک دست نگاه داشتن این صفحه کاری بس دشوار است.

خب تا همینجا ضرورت داشتن یک قالب ثابت مشخص شد. قالب پست و استوری اینستاگرام به شما کمک میکند که با داشتن تم ثابت تمامی مدیران پیج کاری شما به صورت استاندارد پیج تولید محتوا کرده و آنرا در قالب همین تم منتشر کنند.

این باعث میشود که هم از به هم ریختگی در پروفایلمان به دور باشیم و هم مخاطبانمان با دیدن این قالب و بدون در نظر گرفتن نام کاربری شما اکانت اصلی شما را از فیک آن تشخیص دهند.

تنها کاری که باید انجام دهید سفارش یک قالب حرفه ای، ساده و جذاب است که بتواند شما را از رقبا متمایز کند.


چند نمونه از برند های موفق که از قالب های ثابت پست و استوری اینستاگرام استفاده میکنند

در اینجا نگاهی به نحوه ی استفاده شرکت های بزرگ از قالب های ثابت پست و استوری اینستاگرام می اندازیم ببینید چه چگونه این قالب ها در زمان و هزینه طراحی آنها صرفه جویی گرده است.


1.قالب پست اینستاگرام پیج sepblog (سپهر خدابنده)
  • یک ایده خوب برای به اشتراک گذاری نقل قول ها و سخنان بزرگان و نکات انگیزشی نمونه قالب پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام

  • نمونه قالب پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام

    در این کانال شما میتوانید بهترین نکات انگیزشی – روان شناسی را که به صورت ساده و روزانه منتشر میشود را مشاهده کنید.


    کمی توجه کنید با دارا بودن بیش از یک میلیون و صد هزار فالوور از قالبی ثابت و ساده برا انتشار پست ها در صفحه خود استفاده میکند.

    ساده و ثابت بودن این قالب است که مخاطبانی که در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستند وقتی به پست های این صفحه میرسند ناخودآگاه متوجه میشوند که این پست، پستی با ازرش بوده و ارزش صرف وقت و مشاهده صفحه های بعدی این پست دارد.

    پس نتیجه میگیریم که قالب پست و استوری های اینستاگرام حتما نباید پیچیده و شلوغ باشند.


    2. قالب پست اینستاگرام پیج mobohitech (موبوهایتک)
  • یک قالب ساده مناسب بلاگری و معرفی دستگاه های دیجیتال و فروشگاهی نمونه قالب فیلم پست و استوری تبلیغاتی


  • نمونه قالب فیلم پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام

    همانگونه که در تصاویر نیز مشخص است این قالب بسیار ساده و کارآمد طراحی شده است. کار اصلی این کانال معرفی محصولات دیجیتالی مختلف می باشد.

    هدف اصلی مشخص بودن محصولان و بلاگر آن محصول است پس قالب سهم کوچکی ولی مهمی در اینجا دارد اگر به تصویر دقت نگاه کنیم حاشیه اطراف عکس ها باهم مرتبط هستند سایه ای که بر روی تصاویر اعمال شده یکسان بوده و متن ها فونت و رنگ ثابتی دارند.

    اینگونه است که پست ها پروفایل بسیار مرتب منظم و حرفه ای را کنار هم تشکیل داده اند.


    3.قالب پست اینستاگرام digikalahoms (خانه به سبک دی جی کالا)
  • قالب پست مناسب فروشگاه محصولات دیجیتال، پوشاک و خوراکی


  • قالب پست و استوری اینستاگرام چیست؟

    در این سبک پست ها، قالب ها نقش بسزایی در شیک جلوه دادن محصولات دارند. بگونه ای که محصولات شما میتواند به هر شکلی و در هر ابعادی باشد فقط نیاز است عکس جذابی از آن در دست داشته باشید که با استفاده از اینگونه قالب پست ها به راحتی مشتریان جذب آن ها بشوند.

    این قالب ها سبکی تبلیغاتی دارند، بگونه ای که میتوان حتی اطلاعات تماس و جزیات هر محصول را در آن قرار داد تا مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا حتی سفارش نیازی به مراجعه به پیج اصلی نداشته باشند.


    4.قالب استوری اینستاگرام turkishairlines (هواپیمایی ترکیه)


    شرکت های هواپیمایی که از گذشته از تم های ثابتی برای برند سازی و شناسایی استفاده میکردند امروزه نیز این تم و قالب را به اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی منتقل کرده اند.

    به عنوان مثال هواپیمایی ترکیش که همیشه از تم ثابت قرمز رنگ خود در تمام کار های اداری و فرودگاهی خود استفاده کرده است این بار در اینستاگرام نیز شاهد استفاده از این تم در استوری ها و هایلایت های این شرکت هستیم.

    شما نیز میتوانید برای کار خود تم ثابتی انتخاب کرده تا بتوانید همیشه از آن تم به سبک های متفاوت استفاده کنید.

    این کار نه تنها باعث خستگی مخاطبان نمیشود بلکه برای برند سازی شما بسیار حائز اهمیت است.


    چکیده مطلب
    قالب های پست و استوری اینستاگرام راهی ساده و کاربردی برای داشتن پست،استوری و پروفایلی جذاب و حرفه ای است.


    طراحی قالب پست و استوری حرفه ای اینستاگرام

    طراحی قالب پست و استوری حرفه ای اینستاگرام


    تیم ایماد گروپ همواره در تلاش است که بهترین و با کیفیت ترین قالب ها، مناسب کسب و کار و همگام با تم کاری شما طراحی کرده و آنها را با قیمت های باورنکردنی و مقرون به صرفه به شما ارائه دهد.تیم پشتیبان ایماد گروپ همواره از لحظه شروع تا پایان کار طراحی قالب پست و استوری حرفه ای اینستاگرام در کنار شما هستند.


    مراحل طراحی قالب پست و استوری حرفه ای


  • مرحله اول : دریافت مشاوره رایگان
    شما میتوانید هر روز هفته و در ساعت های کاری از طریق واتساپ و تلگرام با تیم طراحی ایماد گروپ در ارتباط باشید

    تیم طراحی ایماد همواره در تلاش است که بهترین مشاوره ها را در هر زمینه طراحی از جمله طراحی قالب پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام به شما داده و در تصمیم گیری کنار شما باشند.

  • مرحله دوم : ثبت سفارش 
    پس از دریافت مشاوره و مشاهده نمونه کار ها نوبت به ثبت سفارش می رسد در این مرحله شما با پرداخت 30درصد از مبلغ نهایی کار در صف طراحی قالب پست و استوری قرار گرفته و طبق زمان بندی اعلامی نمونه کار هایی جهت رفع اشکال و نهایی شدن قالب برای شما ارسال می گردد.

  • مرحله سوم : دریافت قالب
    پس از اینکه طرح از طرف شما نهایی شد و هزینه کار کاملا تسویه گردید، تیم طراحی قالب را به صورت فایل زیپ برای شما ارسال میکنند. و شما میتوانید تا 72 ساعت پس از دریافت قالب از طراح خود روش کار با قالب را پرسیده و رفع اشکال کنید.


    ضمنا شما میتوانید نمونه کار قالب پست و استوری جذاب اینستاگرام را قبل از سفارش مشاهده کنید.
  • ارسال نظر

    نام شما:

    ایمیل:

    نظر خود را بنویسید:

    کد امنیتی:

    برای کد جدید روی آن کلیک کنید
    عکس خوانده نمی‌شود
    مشاوره رایگان